donderdag 27 juni 2013

Stoere Kyan

Kyan is twee jaar en wordt in oktober alweer 3 jaar, zoals hij zelf zegt moet hij vanmiddag nog naar de basisschool... als zijn moeder hem uitlegt dat dat niet de basisschool is maar de peuterspeelzaal dan raakt hij geirriteerd, want nee.. hij gaat niet naar de "peutspeezel" maar naar de basisschool! Hij is al hartstikke groot dus... haha... wat een lekkertje.

Maar het wordt nog mooier, ik zit lekker met hem te kletsen en in het gesprek noem ik hem vriend... daarop antwoord hij met; nou, jongedame... !!!!! Dan kun je mij opvegen hoor, een mannetje van 2 jaar die mij jongedame noemt. Ik vind het briljant! Hoe hij me later ook nog noemde, dat houd ik maar even voor mezelf... maar genoten heb ik zeker van hem. Het is een prachtig ventje, waar ik hele leuke foto's mee heb kunnen maken. Maar dit vond ik wel de mooiste...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten