vrijdag 28 juni 2013

Bruiloft Esther en Rino

Het feest van Esther en Rino in Klaaswaal is nog in volle gang en de eerste foto's zijn al klaar! Wat een heerlijk ontspannen sfeertje hadden ze gecreƫerd voor hun mooiste dag zeg... lekker nochalant qua kleding, styling en alles er om heen. De auto paste daar uiteraard ook perfect bij... we hebben gekke capriolen uitgehaald in die auto, maar die foto's volgen later nog wel een keertje.

Ik heb er even een paar foto's uitgepikt die wat mij betreft het sfeertje van de dag aardig weergeven. Esther en Rino, ik wens jullie al het geluk van de wereld, maar volgens mij is er niets wat jullie niet samen aankunnen.

Oh ja.... enne Megan... mijn prachtige fotomodelletje van vandaag! Wat was jij knap zeg... zo jong nog en al zo ontzettend goed kunnen luisteren, je hebt zelfs geleerd hoe je zelf foto's moet maken! En Nick, heel erg bedankt dat je Megan zo goed geholpen hebt vandaag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten