vrijdag 7 juni 2013

Baby Jemairo

Jemairo was vanochtend bij mij in de studio. Een lekkere stevige jongen met zijn prachtige mama. Mama heb ik ook gefotografeerd toen ze in verwachting was van Jemairo en nu zijn ze samen terug....  met oma erbij natuurlijk.

Jemairo vond het alleen niet gelijk heel leuk in de studio, hij keek steeds een beetje boos en was overduidelijk aan het mopperen. We hadden bijna het idee te kunnen verstaan wat hij allemaal zei, en dat was niet misselijk kan ik je zeggen!! Haha... boefje... maar het kwam goed hoor en hij nam wraak ook nog.... Op de foto zie je dat Jemairo plast in mijn mandje met bontkleedje, dat was fase 1 en er volgde meer... veel meer! Maar daarover zal ik maar niet in detail treden. Na dit spektakel kwamen de lachjes en die zorgde er meteen voor dat wel al het gemopper meteen waren vergeten... wat een prachtig mannetje zeg dit... ik heb erg om hem gelachen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten