donderdag 13 juni 2013

Fotoshoot Feestje Inez

Inez komt uit Nootdorp en ik heb haar al eerder gezien, nu gebeurt dat wel vaker, maar dit keer had ik vier van de zeven meisjes 11 dagen geleden nog gezien tijdens het fotoshoot feestje van Jasmijn. En dat gebeurt niet vaak. Het was toevallig, volgens mij had Inez zelfs nog eerder gereserveerd als Jasmijn, maar gelukkig maakt dat allemaal niets uit, want de vorige keer gingen ze razend enthousiast weg en stuk voor stuk met een bos krullen... De meiden die vandaag op herkansing waren die gingen dus dit keer niet voor de krullen, maar voor de stijle coupe.. logisch, zo heb je van alles wat! Behalve Inez zelf, want die heeft zo'n fantastisch mooie bos krullen van haarzelf, daar hebben we helemaal niets meer aan hoeven doen.

Ik geloof dat niemand het erg vond om twee keer een fotoshoot feestje te mogen ondergaan! Ik heb in ieder geval genoten van deze rustige groep meiden en fantastische fijne hulpouders!! Dank jullie allemaal...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten