vrijdag 7 juni 2013

Bea, Marco en Bryan

Bea en Marco hebben al een geweldige zoon van bijna 11 maar verwachten nu een klein baby meisje... Naar alle waarschijnlijkheid wordt ze eind juli geboren. Bea voelt zich goed en ziet er geweldig mooi uit met haar bescheiden buikje... ze heeft zelfs nog een taille, niet te geloven. Daar zullen veel zwangere vrouwen jaloers op zijn denk ik.

Bryan werkt ook echt super leuk mee, hij doet precies wat van hem gevraagd wordt, zonder dat ik hem al te veel instructies hoef te geven, ik geef een kleine tip en hij doet de rest. Helemaal geweldig toch?
Hij heeft bovendien geweldig mooie licht bruine ogen... heel bijzonder vind ik dat. Dat zie je niet zo vaak. We hebben een hele leuke en mooie serie kunnen schieten vanmiddag. Heerlijk, ik heb weer genoten.




2 opmerkingen:

  1. chantal boekkooi7 juni 2013 om 22:10

    Super trots op m'n zus ! Echt super gave foto's !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danielle konig7 juni 2013 om 22:30

    Leuk, leuk, leuk. Gaaf hoor

    BeantwoordenVerwijderen