woensdag 5 juni 2013

Dominique en haar paard Roos

Roos is een prachtig paard van 4 jaar jong, ze is dus nog lekker onstuimig en fris. Dominique is de dochter van de eigenaresse van Roos en ze is helemaal weg van Roos. Ze durft alles, kan alles met haar en is werkelijk nergens bang voor. En dat merkt Roos want Dominique mag van haar ook alles....
Vanmiddag stapte Do zonder zadel of hoofdstel op Roos en reed met haar zonder problemen door de weide... wat een magie tussen die twee, het is echt ongelofelijk. Zeker voor een meisje van 11 jaar!

Ik had beloofd om Dominique en Roos te fotograferen voor mijn lente-opdracht, maar door de weersomstandigheden en onze agenda's wilde dat niet helemaal lukken, maar vandaag was de dag daar en de foto's zijn echt heel mooi geworden. Althans ik ben er zelf helemaal weg van en ik ga gewoon proberen een van de foto's nog even in de tentoonstelling te proppen, komt vast goed!

Hier een impressie van vandaag, een paar hele romantische plaatjes en een paar anders-dan-anders-plaatjes ertussen.










1 opmerking:

  1. Mooie foto's hoor. Dominique en roos zijn werkelijk waar een mooi stel samen. Mijn dochter Yara is ook idolaat van Roos en van Dominique trouwens ook. Zijn mooie herinneringen die vast gelegd zijn.

    Groetjes Barry

    BeantwoordenVerwijderen