donderdag 20 juni 2013

Fotoshoot Feestje Dewi

Gisteravond heb ik geen tijd gehad om mijn blogs van gisteren online te zetten, dus vandaag de update van gisteren. Als eerste was Dewi in de studio voor haar fotoshoot feestje. Dewi komt uit Schiedam en neemt een leuke groep meiden mee... een aantal pittige karaktertjes en een paar hele rustige karaktertjes zaten erbij... meiden die weten wat ze willen en dat is altijd wel zo prettig! Genoten hebben ze... de kleding rekken zijn flink doorgespit en iedereen vond iets naar wens...

De meiden staan er ook prachtig op... stuk voor stuk!

Vanwege de COOLE t-shirts heb ik voor deze groep ook in de eerste ronde een groepsfoto gemaakt. Normaal gesproken doen we dat nooit.




2 opmerkingen:

  1. Ik had gehoopt meer foto's op de site te kunnen zien. En eventueel te bestellen.
    Nancy van Strien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Nancy,

    Dat komt natuurlijk ook... zoals is uitgelegd aan de kinderen, duurt het drie weken voordat de rest van de foto's online komen. Je krijgt hier tegen die tijd een wachtwoord voor om de foto's te kunnen zien. Het klopt dat de foto's nog niet zijn opgeleverd.
    Deze blog is slechts bedoeld voor een voorproefje van wat ik gedaan heb op een dag.

    Groetjes Monique
    in2pictures fotografie

    BeantwoordenVerwijderen