dinsdag 11 oktober 2016

Tweeling fotoshoot met Remar en Davira

Afgelopen zaterdag fotografeerde ik Rémar en Davira. De tweeling is 4 geworden en gaat nu dus naar de basisschool. Al sinds hun geboorte mag ik ze fotograferen en het is elke keer een feestje. Het is altijd een challenge om meer dan 1 kindje te fotograferen, zeker wanneer ze beide dezelfde leeftijd hebben. Maar met deze twee is het altijd leuk. Het was wel een behoorlijk chaotische middag met veel achtergrond en kleding wissels, maar dat maakt het wel lekker veelzijdig. Ze zijn nu op een leeftijd aangekomen, waarop ze mij gaan uitdagen en dat is toch wel erg grappig.

Rémar ging met zijn ogen dicht op de foto, dus ik wachtte net zo lang tot zijn ogen weer open waren. Punt voor mij... haha! Het volgende wedstrijdje won hij natuurlijk en zo gingen we weer door met het volgende spelletje. Op de eerste foto zoeken ze naar de door mij beloofde magische lichtjes in de lantaarn. Bloedserieus inspecteerde ze de lantaarn maar zonder resultaat. Maar kijk nu eens Rémar en Davira, ik heb de magische lichtjes weer gevonden. Leuk he! En nu kunnen jullie ze ook zien.

Claudia, de mama van de tweeling koopt elk jaar voor hun verjaardag een tweeling shirt. Dit jaar waren de shirts zwart met een smiley erop en een leuke tekst op de achterkant.
De laatste foto is best grappig. Ze waren helemaal weg van mijn nieuwe folder, niet in de laatste plaats omdat ze er zelf in staan waarschijnlijk. Maar ze bleven maar bladeren en tja... dat is wel een hele lekkere reclame voor mijn nieuwe folder of niet soms?

Tot volgend jaar lieve Rémar en Davira!

http://www.in2pictures.nl/c-3380356/kinderfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten