zaterdag 29 oktober 2016

Gezinsreportage familie Peperkamp

Gisteren heb ik ook nog een super leuke gezinsreportage geschoten. Dit gezin had ik vier jaar geleden ook al eens voor mijn lens, maar het werd wel weer eens tijd voor een update.

Marjan en Bas hebben drie kinderen, Sven, Fleur en Merel. De kinderen zijn enorm aan elkaar gewaagd en doen alle drie super goed mee tijdens de fotoshoot. Het is echt een dolle boel in de studio. Er wordt gestoeid, gelachen, soms even gemopperd, maar het is vooral erg gezellig. Ik heb zo'n lol gehad met de kinderen, de ouders en vooral met hond Donny.

Donny is gek op zijn bal. Probeer hem alleen niet af te pakken, want hij kan grommen als de beste. Donny is de eerste begint met poseren. Hij is zo heerlijk met de bal aan het spelen, dat ik dit gelijk maar even vastleg.

En ja, dan ineens... ik weet al niet meer hoe we er nou op kwamen, maar ineens was er het idee om Mugshots te maken! Ofwel van die Amerikaanse foto's die geschoten worden wanneer je net opgepakt bent. Ik heb enorm gelachen om de serieuze blikken van de kinderen (die eigenlijk de hele tijd gelachen hebben). Dan ben je klaar met de kinderen en ja, dan mag Donny ook een mugshot! Haha... ik weet het, ik ben niet goed wijs, maar ik kan er erg om lachen. Het is dan uiteraard ook een geintje!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten