maandag 24 oktober 2016

Combi deel 1 met Richard, Anja en Jayden

Afgelopen zaterdag mocht ik voor de derde keer dit jaar dit gezin fotograferen. De eerste keer was tijdens de cakesmash voor Jaydens eerste verjaardag. De tweede keer was de bruiloft van Richard en Anja, een super leuke dag in het voorjaar.
Toen al wisten Anja en Richard dat ze een tweede kindje verwachtten. Ik wist dat ook en ik had vooraf een echofoto van ze gekregen om een foto mee te maken tijdens de bruiloft, zodat ze die foto als aankondiging konden gebruiken van hun zwangerschap. Dit moest in het diepste geheim gebeuren en ja, dan moet je soms mensen wegsturen. Mensen die heel behulpzaam wilden zijn en super aardig waren, zoals de zus van Anja. Sorry nog hoor, maar het moest even. En de foto is uiteindelijk erg leuk geworden trouwens.

Nu is de zwangerschap al een flink eind gevorderd en dus werd het tijd voor een nieuwe fotoshoot. Een combishoot is het geworden, dus ook hierna zie ik ze nog een keertje terug voor de newbornfotoshoot. Hoe leuk is dat!

Hun zoontje Jayden had geen idee wat we aan het doen waren, maar hij had het wel erg naar zijn zin in mijn studio. De foto's met hem zijn dan ook echt wel goed gelukt. Anja ziet er stralend uit en Richard is zoals altijd de rust zelve. Een heerlijk relaxte shoot was het dan ook weer. En de resultaten zijn weer leuk geworden.

Ik kan niet wachten op deel 2 van deze combishoot!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten