woensdag 5 oktober 2016

Gezinsreportage met Dennis, Bianca, Fien en Loek

Vanochtend mocht ik de gezinsreportage verzorgen voor Dennis en Bianca en hun twee kinderen Fien en Loek. Dennis heeft heel zorgvuldig gezocht naar fotografen in de omgeving van Rotterdam. Een stuk of 20 heeft hij er gescreend. Dat ik dan de uitverkorene ben dat doet mij heel erg goed. De eerste indruk wordt natuurlijk geschetst door mijn foto's, die moeten aanspreken. De silhouette foto (de eerste in dit voorproefje) gaf de doorslag, daar zijn Dennis en Bianca helemaal weg van. De prijs... hmmm.. die leek wat aan de hoge kant, maar toen hij verder las wat je er allemaal voor krijgt was hij ook hier wel om. De prijs bleek vergelijkbaar met de andere professionele fotografen. Wij hanteren namelijk sinds kort "all-in prijzen" voor de meeste van onze fotoshoots, zodat het in een klap helder is wat je betaald, zonder verborgen verrassingen. En als laatste de duidelijke website en een agenda die je in kunt kijken en waarin je zelf kunt boeken. Zo he.... ik heb mijn complimentjes weer gehad voor vandaag. Ik ben altijd heel blij met zulke persoonlijk overgebrachte reviews.

Maar oke, dan de fotoshoot. Fien is 3 jaar en Loek was precies vandaag jarig! 1jaar is hij geworden. Loek is een heel mooi mannetje met heldere blauwe ogen. Ogen die werkelijk van het scherm af spatten! En Fien is een prachtig meisje met blonde haartjes en langzaam wat groenig wordende ogen. Mama Bianca houdt van kleur en dat is te zien. Nadat we begonnen met een hele frisse en stoere serie in spijkergoed met wit zijn we doorgegaan naar de silhouette foto waarvoor we zwart witte setjes kozen. Maar heel snel daarna zijn we omgekleed naar misschien wel de leukste kledingkeuze van de dag. Een ontzettend gezellige bonte explosie van zomerkleuren. Heerlijk... ik houdt ervan. Ze hebben nog heerlijk bruine gezichten van de vakantie, dus dan staat het allemaal zo leuk. Voeg daaraan toe 4 omgekeerde ijzeren emmers en wat kleurrijke bloemen en het is tijd voor feest! Op het wijsje van poesje mauw (verzonnen door Fien) zat het hele gezin driftig te trommelen. Kleine Loek kijkt vol verbazing naar zijn mama die zich vol overgave op de trommel stortte! Haha... zo schattig. Hij zal gedacht hebben, wat gebeurt hier.... normaal als we herrie maken krijgen we een standje, maar nu doen ze vrolijk mee. Kortom het was een gezellige boel in de studio!

http://www.in2pictures.nl/c-3380357/gezinsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten