woensdag 26 oktober 2016

Nieuw! Limited edition art

Nieuw!!

Verkoop van unieke natuurfoto's door mij geschoten uit mijn privé collectie.

Op mijn privé Facebook pagina of via mijn instagram account (@in2pictures) deel ik regelmatig foto's die ik voor de hobby zelf geschoten heb. Vaak krijg ik daar hele mooie reacties op en incidenteel wordt mij gevraagd of de foto's ook te koop zijn. Sommige mensen vinden de foto's zo mooi vinden dat ze ze graag in hun huis of kantoor zouden willen ophangen.

Daarom heb ik besloten om 1 van mijn -al zeg ik het zelf- pronkstukjes als gelimiteerde uitgave aan te bieden. Dat wil zeggen dat er van dit schilderij maximaal 8 gemaakt worden. Je hebt dus een schilderij wat niet iedereen in huis heeft en dat maakt het redelijk uniek.

Van dit schilderij is al 1 uitgave verkocht, dus zijn er nog 7 uitgaves mogelijk op dit moment.

Het is een foto in prachtige rood en groen tinten. De foto is gemaakt in België. Wat je ziet op de foto is het plantje 'zonnedauw'. Een minuscuul klein vleesetend plantje met plakkerige druppeltjes aan de uiteindes van de blaadjes. Dat het plantje zeer fotogeniek is bewijst deze foto wel. Door de manier van fotograferen wordt het een artistieke afbeelding die warmte zal geven aan uw woonkamer of bedrijfsruimte.

De foto zal op hoogwaardig plexiglas geleverd worden in formaat 70 x 105 cm. Een echte eye-catcher dus in een mooie grote maat. De kwaliteits-fotoafdruk wordt tussen een laag dibond aan de achterkant en een 3mm dikke laag plexiglas aan de voorzijde verlijmd. Aan de achterkant van het schilderij is een u-profiel gemonteerd om het schilderij op een afstand van zo'n 2 cm van de muur te kunnen hangen. Dit geeft prachtig diepte aan het schilderij.

U kunt het schilderij bestellen door contact op te nemen met in2pictures.nl fotografie via e-mail (klantenservice @ in2pictures.nl - zonder spaties) of via telefoonnummer: 010-8200958.

De prijs van dit schilderij genaamd "Zonnedauw" geleverd op plexiglas in de maat 70x105 euro is 399 euro.

Heeft u vragen stel ze dan via bovengenoemd e-mailadres of telefoonnummer. Wilt u toch liever een kleinere of nog grotere maat neem dan contact op voor de mogelijkheden.
Heb je op mijn Facebook pagina/instagram account een andere foto gezien waar je interesse in hebt, neem ook dan contact op voor de mogelijkheden.

Groetjes Monique

http://www.in2pictures.nl

Oh ja, ik zou het heel leuk vinden als jullie dit bericht zouden willen delen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten