woensdag 19 oktober 2016

Gezinsfotoshoot met Nancy, Alyssa en Jaylin

Vandaag mocht ik Alyssa, Jaylin en hun moeder Nancy weer fotograferen. Ze staan dus niet voor het eerst voor mijn camera. Ze zijn heerlijk vrij en op hun gemak in de studio. Ze kwamen binnen in wat stoerdere kleding en hadden ook allemaal een jurk meegenomen voor de fotoshoot. De donkerblauwe jurkjes van de laatste foto komen uit mijn feestjes-kledingkast.

We hebben echt een heel leuke veelzijdige reportage geschoten met verschillende achtergronden. We begonnen in een stoere setting, met zonnebrillen en stoere looks. Daarna gingen we over op een romantische achtergrond  met twinkeltjes, sterren en jurkjes aan. Echt heel erg leuk.
Met mama erbij hebben we onze luxe sofa even uit de kast gehaald voor een paar mooie sjieke foto's. Uiteindelijk zijn we geƫindigd met de twinkel-toog die eigenlijk bij de kerstfoto's hoor. Vandaag heb ik hem niet gebruikt als kerstige achtergrond, maar meer voor een meer mystiek sfeertje. Kortom, we hebben van alles wat gedaan en alles was even leuk.

Meisjes ik heb weer genoten van jullie aanwezigheid en dat geldt voor Nancy natuurlijk ook. Tot volgende maand, dan gaan we de kerstfoto's schieten! Ik heb er nu al zin in.

http://www.in2pictures.nl/c-3380357/gezinsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten