zondag 10 juli 2016

Newborn reportage Elin

Wow, zit ik dan op zondagavond nog wat te werken met tranen in mijn ogen. Ik dacht ik maak nog even de blogs van gisteren af en natuurlijk wist ik wat ik geschoten had, maar op het moment zelf was ik vooral technisch aan het nadenken, want het moest gewoon goed worden. Nu kijk ik naar de plaatjes en denk ik aan het verhaal wat erbij hoort en dan pffff... ja dan ga ik (en dan vooral bij de tweede foto).

Deze papa is militair en wordt zeer binnenkort weer uitgezonden. Zij hadden een paar specifieke wensen die ik ook bijna allemaal heb kunnen waarmaken. Hun lieve dochtertje met haar wiebelbeentjes Elin is zo'n schattig klein ding van zes weekjes jong. Maar zeker in de grote handen van papa lijkt ze extra klein.
Mama is een nuchtere Hollandse vrouw en net zo stoer en sportief als papa. De waterpolo foto's die we geschoten hebben komen misschien later nog eens. Voor nu wilde ik het hier even bij laten.

Maar even een berichtje aan de andere twee lieve mama's van gisteren. Ik had hen al verteld dat ik vanavond zou werken en dat ik mijn best zou doen om hun albums voor mijn vakantie nog af te maken. Maar ik weet zeker dat iedere moeder die dit leest begrijpt dat er maar 1 fotoshoot is die echt af moet voor mijn vakantie en dat is deze!! Papa gaat tijdens mijn vakantie alweer weg en ik wil gewoon dat hij zijn foto's heeft. Dat is dus mijn missie van vanavond! 

Met diep respect voor iedereen die op welke manier dan ook bijdraagt aan de veiligheid van ons land en de wereld zeg ik Salut! En kom veilig weer thuis lieve papa.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten