zaterdag 9 juli 2016

Combi 1 Astrid, Vincent en Feline

Twee jaar geleden waren Astrid en Vincent in blijde verwachting van hun dochtertje Feline. Toen al mocht ik ze fotograferen toen ze zwanger was en toen Feline geboren was. Nu is Astrid opnieuw zwanger en dit keer van een jongetje en opnieuw mag ik ze fotograferen. En dat is zo super leuk!

Feline is inmiddels al een mooi meisje van 2 jaar oud. De eerste foto vind ik wel erg grappig. Ze kijkt naar die kleine schoentjes en zal denken, he... dat is gek. Ze liep er ook steeds van weg, maar deze foto vond ik te leuk. 

Aan het einde van de shoot mocht Feline nog even zelf fotograferen, nou dat was een schot in de roos! Ze ging helemaal los, ging zelfs zitten poseren en noemde zichzelf een fotomodel! Haha... lekker stukkie. Maar ik moet wel zeggen de rest van de fotoshoot ook prima meegewerkt heeft hoor. Astrid heeft ook gewoon alweer zo'n prachtig buikje. Oké, ietsje meer buik dan de vorige keer, maar aangezien ze nog steeds gewoon een taille heeft kunnen we wel stellen dat ze weer bijzondere zwangerschap heeft en een stralende mama is.

Vincent viel het op dat de kusjes tijdens deze shoot toch wel vooral tussen mama en Feline plaatsvinden, dus daar hebben we ook maar even verandering in gebracht. Al zit "de kus" niet in de voorproefjes, hij was er wel hoor!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten