zondag 10 juli 2016

Gezin Michael, Dionne en Lieke

Ik heb inmiddels in de afgelopen 6 jaar behoorlijk wat mini-vriendjes en vriendinnetjes erbij gekregen en Lieke is daar zeker eentje van, zij noemt mij dan ook gewoon bij mijn voornaam en dat vind ik altijd zo schattig! Als Lieke binnenkomt dan schijnt de zon! Nou ja... ik moet zeggen dat ze dit keer half slaperig binnenkwam, maar dat was binnen een minuut verdwenen en ja hoor, daar was haar lachje alweer!

Lieke is zo'n popperig klein meisje, maar dat gezegd hebbende, dat is haar uiterlijk! Haha... Lieke laat het kaas niet van haar brood eten hoor, met een vingertje in de lucht zegt ze; Pas op hoor! Tegen papa als hij even op mama's plek gaat zitten op de bank! Geweldig toch. Ik houdt er van als er een beetje pit in zit, zeker bij meisjes. Ze is ook dol op gymnastiek, ze staat de hele tijd op handen en voeten en als ze kan klimmen dan pakt ze de kans met beide handen aan. 

De gezinsfoto in deze serie is niet perse 100% scherp achterin, maar de vreugde die ervan af spat is in dit geval even belangrijker dan dat, toch!?
Papa Michael en mama Dionne hebben onlangs hun interieur in huis een beetje aangepast en daar horen natuurlijk nieuwe foto's bij. Een beetje vintage mag wel. Geen spierwitte achtergronden dus deze keer, maar met een lekker sausje eroverheen. Nou dat kan hoor. Hun kleding is er ook prima op afgestemd.

Geniet met mij mee van de heerlijke foto's uit deze fotoshoot. Ik zei toch, wat een poppetje he! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten