woensdag 13 juli 2016

Combi deel 1 met Stefan, Rebecca en Kyan

Vandaag begon ik met de fotoshoot waar ik al een tijdje op aan het wachten was. Stefan en Rebecca mag ik namelijk al een paar jaar fotograferen. Al tijdens de eerste zwangerschap van Rebecca was ik hun fotograaf en toen Kyan pas geboren was kwamen ze weer. Niet veel later gingen ze trouwen en ook daar mochten wij als fotograaf bij zijn. Ik maakte zelfs hun trouwkaart.
Vandaag hebben we even gevierd dat Kyan een broertje krijgt, wat een heerlijkheid zeg. Kyan was meteen weer thuis en een van de eerste dingen die hij vroeg was: "heb je mijn camera nog?". Tijdens de fotoreportage voor de trouwkaart van zijn papa en mama mocht hij namelijk met mijn oude Polaroid camera "foto's maken". Ook tijdens de trouwerij had ik de camera mee genomen. Toen was hij helemaal onafscheidelijk van de camera. Zelfs tijdens korte bezoekjes aan de studio of winkel vroeg hij naar de camera. Uiteraard hebben we ook vandaag weer foto's gemaakt met deze camera, maar nu lukte het om hem ook regelmatig zonder camera te fotograferen. Op den duur ging hij mij vertellen wanneer ik een foto moest maken... haha... moet niet gekker worden! Ik tel tot drie zei hij dan. Een keertje kreeg ik op mijn kop, want toen was hij pas bij twee en toen had ik al de foto geschoten. Oke... Kyan je bent geweldig, ik ben dol op dit mannetje die mij zo heerlijk bij mijn voornaam noemt. Dat vind ik altijd zo schattig. Hij wordt vast de beste grote broer ter wereld!

En dan even terug naar de foto's. Speciaal voor Rebecca maakte ik de silhouetten foto extra speciaal. Al tijdens de fotoshoot had ik bedacht dat ik bij de handkus foto vlindertjes zou laten vliegen. Maar ineens tijdens het bewerken dacht ik nee... eentje is genoeg... jullie snappen wel waarom.

Lieve Stefan en Rebecca ik wens jullie al het geluk in de wereld en ik hoop dat we na onze vakantie snel een afspraak kunnen maken voor weer een mooi vervolg.

Tot snel... dikke kus van ons.

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten