vrijdag 15 juli 2016

Minishoot Henk, Nanda, Emma, Eliza

Vanochtend begon ik met een leuke minishoot. Henk en Nanda ken ik al een aardig poosje en vanaf het eerste moment dat ik mijn fotostudio opende zijn ze al klant bij mij. De zwangerschappen en babyshoots heb ik al mogen fotograferen. Nu zijn de meisjes Emma en Eliza al weer een beetje groter en dus werd het hoog tijd voor een update.

We begonnen goed, Emma had er zin in... totdat ik echt foto's wilde gaan maken. Geen zin meer.. oh jeetje en nu... alles uit de kast getrokken en ja hoor, natuurlijk is het gewoon gelukt. Maar vanzelf ging het niet, dat heb je weleens.

Toen wilden we de meisjes nog samen op de foto. Het vogelkooitje was een leuk item, dat was interessant, maar ik wilde de meisjes heel graag nog wat dichter bij elkaar op de foto hebben en gewoon vragen dat werkte even niet. Dus ik rende naar de bakker voor een lekker softijsje, maar de ijsmachine was nog niet aan. Dus koos ik voor een raketje. En dat was een schot in de roos! Ze hebben heerlijk zitten smullen van hun ijsjes en ondertussen kon ik mijn gang gaan.

Lieve Emma en Eliza, de volgende keer zijn jullie alweer wat groter en dan gaat het vast wat makkelijker, maar ik vond jullie wel echt kanjers hoor! Jullie zagen er super leuk en schattig uit en zo staan jullie ook op de foto! De boefjes foto's hebben we gewoon geskipt. Tot de volgende keer.

http://www.in2pictures.nl/c-3380365/mini-fotoshoot/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten