zaterdag 28 november 2015

Newborn Raúl


Na een zwangerschapsreportage vanmorgen mocht ik ook nog een baby fotograferen. Dit keer was het kleine Raúl en zijn grote slimme zus Naomi. Raúl is een heerlijk mannetje met echt de meest fantastische wimpers die iemand zich maar kan wensen, echt hoor, over een paar jaar hoeft ie maar met zijn ogen te knipperen en de meisjes vallen in katzwijm, haha!! Zijn zus heeft trouwens dezelfde wimpers, wat een geluk.

We willen graag mooie gezinsfoto's, broer-zus foto's en foto's van de nieuwste aanwinst in het gezin. En dat is allemaal gelukt!! Altijd weer fijn... Vooral zus Naomi deed fantastisch goed mee, ze heeft mij enorm geholpen met de foto's, maar dat niet alleen hoor, ze heeft mij ook nog leren tellen in het engels en ze heeft mij geholpen met een enorm lastige babypuzzel, die ik maar niet in elkaar kreeg. Maar er is nog hoop, want ze gaat vragen of ik bij haar in de klas mag, samen met vriendinnetje Emma, misschien komt het dan nog ooit goed met mijn IQ!! Haha... lekker kind.

Raúl was moe aan het einde van de shoot en viel heerlijk in slaap. Wat heeft hij goed zijn best gedaan... en nu afwachten of die prachtige blauwe kijkers zo blauw blijven, aangezien paps, mams  en zus allemaal donkere ogen hebben. Ik ben benieuwd.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten