woensdag 11 november 2015

Newborn Jaylee

Ik weet niet of het aan de naam ligt hoor, maar vorig jaar deze tijd fotografeerde ik een meisje genaamd Jaylee met zo'n enorme bos donkere haartjes. Nu is er weer een baby-meisje in mijn studio genaamd Jaylee en ook dit meisje heeft prachtige donkere haartjes die haar hele bolletje bedekken! Wat een plaatje weer...

Jaylee is nog geen twee weken geleden met de keizersnede geboren en toch voelt mama zich goed genoeg voor een bezoekje aan mijn studio. Wat een eer toch elke keer weer dat ik dit mag doen. Het meest kostbare bezit wat je hebt mag ik ontvangen en fotograferen. Maar Jaylee was zo makkelijk! Ze deed het werkelijk geweldig. We hebben een geweldige slapende kerstfoto geschoten, daarna liet ze haar prachtige oogjes zien. Op een donkere achtergrond fotografeerde ik het gezin heerlijk puur natuur en zonder poespas, om vervolgens toch nog een keertje lekker popperige foto's te kunnen maken met haarbandjes, mutsjes etcetera.

Ik kan hier toch zo enorm van genieten!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten