zaterdag 21 november 2015

Babyreportage Mike

Vanochtend mocht ik foto's maken van Mike van 8 maanden jong. Mike en zijn papa en mama wonen in Marknesse!! Marknesse, even voor jullie beeldvorming, dat ligt in de Noordoostpolder, provincie Flevoland!! En nee, ze hebben niet in de buurt bij familie gelogeerd, ze zijn gewoon heel vroeg opgestaan om bij mij foto's te maken. Natuurlijk hebben ze bij hun in de buurt ook wel eens foto's laten maken, maar dat was het net niet. Dus zei mama Monique, dan moet je er iets voor over hebben, dus hier zijn we dan! Jeetje, wat een eer. Ik ben vereerd bij elke klant hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als ze zo veel moeite doen om hier heen te komen dan is dat dubbel fijn.

Maar dat terzijde, over naar Mike, want daar ging het vandaag om. Zijn papa en mama stellen mij voor een uitdaging, want Mike lachend op de foto krijgen dat lukt eigenlijk nooit. Dat laat ik mij natuurlijk maar 1 keer zeggen en ik denk vol vertrouwen, dat lukt mij wel. Let maar op. En ja, het is ook gelukt, maar tjonge jonge, dat ging echt niet van zelf. Gek doen werkt niet, heel enthousiast zijn werkt wel maar alleen op de momenten dat ik geen camera in mijn hand heb, dus ja, ik snap het probleem.

Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen, want wat vinden jullie van zijn lachje op de foto met de blauwe achtergrond? Wat een schatje he... en uiteindelijk heb ik daarna nog een paar lachjes kunnen vangen. Super lief echt. Maar lieve Mike, of je nu lacht of niet, leuk ben je toch wel. Hij kan gewoon zo heerlijk dromen of heel geconcentreerd ergens mee spelen, tja, je kunt ook niet de hele tijd alleen maar lachen. En zeg nou zelf, die wegdroom momentjes zijn vaak het mooist.

Ook enthousiast geworden? Kijk dan snel op mijn website voor meer informatie. Je kunt zelfs direct online reserveren.

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten