vrijdag 27 november 2015

Feestje Lieve

Oh wat dom!! Heb ik gisteren leuk de groepsfoto's van het feestje van Lieve zitten bewerken, vergeet ik ze online te zetten! Niet zo slim he... Maar beter laat dan nooit!

Dus hier komen ze hoor... Woensdag was Lieve dus bij mij in de studio voor haar fotoshoot feestje. 8 meiden in totaal een paar hele rustige meiden en een paar drukkere meiden. Het was in evenwicht en ik heb mijn best gedaan om iedereen de verdiende aandacht te geven. Lieve had haar moeder en oma meegenomen om te helpen met het aankleden, opmaken en haren doen van de meiden, want met 8 meiden is er veel te doen.

Het waren weer drie totaal verschillende rondes, waarvan de tweede toch wel echt heel leuk was. Je zag de kleine meisjes veranderen in prinsessen. Prachtige jurken, krullen en glitter make-up! Echt heel mooi zagen ze er uit.

En in de laatste ronde gingen ze helemaal los. De meest kleurrijke kleding en gekste pruiken werden gebruikt, wat leidde tot een geweldig grappige slotfoto! Dank jullie wel meiden...

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten