zaterdag 7 november 2015

Combi deel 1 - Renske, Jason en Nikki

Vanochtend ben ik begonnen met de zwangerschapsreportage van Renske en Jason. Zij hebben een uitgesproken mening in wat ze mooi vinden. Veel schaduw en warme foto's. Zwart-wit vinden ze ook erg mooi. Daar kan ik wel wat mee.

Dochtertje Nikki is ook mee, samen met haar hondje Shady een Chihuahua. Nikki vond het allemaal best wel spannend (net als mama trouwens hoor) en dat is logisch, want dit doe je nu eenmaal niet dagelijks. Maar de spanning was totaal onnodig, want ze deden het allemaal hartstikke goed. Zelfs Shady was super.

En dan moet je weer foto's gaan kiezen en dan lukt dat weer niet, want dan vind ik zoveel leuk... oh oh het schiet weer niet op met mij. Ik had er eerst drie gekozen, maar toen stond Jason weer nergens op, dus toen heb ik de laatste foto van samen ook maar toegevoegd.

Renske, Jason en Nikki, veel plezier met jullie voorproefjes en veel succes met de laatste loodjes.

En natuurlijk tot ziens, want als de kleine er is, dan mag ik jullie nog een keertje fotograferen!
Super leuk.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten