zaterdag 7 november 2015

Newborn Jenaya

En vanmiddag mocht ik afsluiten met zo'n fantastische fotoshoot. Kleine Jenaya is morgen 14 dagen jong en echt zooooooo'n prachtig meisje. Donkere krulletjes, donkere huid en zo ontzettend zoet. Ze vond alles prima. Na eerst papa een keer of drie onder geplast te hebben, vond ze het wel tijd voor het serieuze werk en konden we heerlijk doorwerken.
Zo lekker dat ik ongemerkt een half uur uitliep, maar dat maakt niet uit want ik had het zo naar mijn zin dat ik eigenlijk niet wilde stoppen. Time flies when you're having fun!

Het ging ook gewoon zo lekker allemaal. We hebben eerst een mooie reportage met een zwarte achtergrond geschoten en erop gegokt dat ze het tweede deel van de shoot zou slapen en precies dat gebeurde ook. Ze sliep zo diep, dat we echt van alles konden doen. Ze genoot zichtbaar van de zachte kleedjes in de studio en en en en en..... pfff... ach gewoon too cute! 

Ik kan er gewoon niks meer over vertellen, oordeel zelf maar. Niks te veel gezegd toch?

Papa Guillermo en mama Jemila, ik wens jullie alle goeds toe met jullie prinsesje en ik hoop jullie toch echt nog een keer terug te zien. Cakesmash volgend jaar??? Als ze nu al zo schattig is, dan kan ze toch alleen maar nog leuker worden?!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten