vrijdag 25 juli 2014

Newborn reportage Luuk en grote broer Sem

Sem heb ik twee jaar geleden al mogen fotograferen toen hij ongeveer een maandje oud was. Nu is veertien dagen geleden zijn broertje Luuk geboren en dus zag ik Sem en zijn nieuwe broertje vandaag weer terug.

Twee prachtige mannetjes zijn het, Sem met heldere blauwe ogen en die van Luuk die heb ik vandaag niet echt gezien, aangezien hij heerlijk geslapen heeft! Wat een makkelijke baby was Luuk zeg... hij sliep heerlijk en ik kon hem van het mandje, de kruiwagen in tillen, op het kussen en weer terug het maakte allemaal niets uit. Hij kwam slapend binnen en ging slapend weer weg. Tussendoor heeft hij nog wel eventjes een flesje gedronken en daarna was alles weer goed. Heerlijk zeg.

Ik wel begrepen van papa en mama dat dat 's avonds en 's nachts nog wel eens anders is... maar ja, voor vandaag was het heel fijn!

Weer een mooie samengestelde foto van Luuk en Sem gemaakt vandaag. Het zou uiteraard onverantwoord zijn om Sem echt op de kruiwagen te laten leunen terwijl Luuk erin ligt, daarom hebben we Luuk later aan het plaatje toegevoegd. Geweldig toch...

Delen van de foto's wordt altijd gewaardeerd.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten