woensdag 30 juli 2014

Buiten zwangerschapsreportage deel 1 met Arno, Annemarie en Farah

Arno en Annemarie ken ik al eventjes... Arno en mijn man gaan zelfs al wat verder terug samen. Ik heb hen leren kennen tijdens de eerste zwangerschapsreportage van Annemarie en Arno. Toen was ze in verwachting van een meisje en toen hebben we een prachtige studioreportage gemaakt waar de vonken vanaf spatte.

Ze had al aan mij kenbaar gemaakt dat als ze nog een keer zwanger zou worden en als dat toevallig in de zomer zou zijn dat ze dan heel graag een buiten fotoshoot zou willen. Liefst in het water ook nog...
Aangezien toeval niet bestaat, kwam vandaag haar wens uit. Annemarie en Arno zijn twee personen waarbij het onmogelijk is om ze slecht te fotograferen. Annemarie is van de styling, zij zoekt alle kleding bij elkaar. Arno is van de poses... zij zijn samen zo goed op elkaar ingespeeld en vrij dat je als fotograaf eigenlijk alleen maar hoeft te klikken. En dan hebben we nog kleine Farah! Zij doet ook al zo makkelijk en vanzelfsprekend mee... ze loopt steeds precies op de juiste plek en ook al doet ze haar eigen dingetje, alles wat ze doet is leuk en lief.

Ook de wens om in het water te fotograferen is uitgekomen, we hebben een aantal stijlvolle (half) ontblote portretten gemaakt. Wat een geweldige reportage! Ik ben er blij mee in ieder geval.

Oh ja... over toevalligheden gesproken... de hele dag was het flink bewolkt. Voor ik weg ging heb ik een aantal keer de buienradar gecheckt omdat het er nogal dreigend uitzag. Onderweg flink donkere wolken aan de hemel. Toen we uitstapten in Rockanje waaide het aardig en het voelde fris, dus pakte ik nog snel even mijn jasje uit de auto. Toen kwamen Arno, Annemarie en Farah aangelopen, de lucht werd steeds blauwer en het jasje kon meteen weer uit. We hebben werkelijk een prachtige middag gehad!

Als assistente had ik vandaag Lotte meegenomen. Altijd fijn als er iemand langs de zijlijn mee fotografeert en tegelijkertijd een beetje op de spullen let.
De eerste drie foto's zijn door Lotte gemaakt, met voor mij als favoriet, de foto van Farah die probeert een reusachtige meeuw te pakken. Vooral haar voetstapjes in het zand vind ik vertederend.

Wil je ook een buitenreportage? Je kunt dit altijd bij je reportage aangeven. Er wordt een kleine meerprijs voor gerekend.

Delen van de berichten van in2pictures fotografie wordt altijd gewaardeerd.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures















Geen opmerkingen:

Een reactie posten