zaterdag 26 juli 2014

Familiereportage

Vanmiddag heb ik ook nog even een minifotoshoot gedaan met de familie Vlekke. Zij willen opa en oma verrassen met een mooie nieuwe foto aan de muur.

Dit is weer zo'n typisch gevalletje.... deze foto moet van de muur! Haha... op de foto is iedereen een flink aantal jaren jonger, de kinderen nog klein. Nu is iedereen volwassen, ook de kinderen, dus mag er wel eens een nieuwe foto aan de muur. Dat is dus vandaag geregeld.

Omdat ik het vergeten ben te vragen en omdat het een verrassing is heb ik besloten het voorproefje maar even achterwege te laten. Nu verwacht ik niet dat opa en oma op Facebook zitten, al weet je dat nooit hè, er zijn genoeg ouderen die heel handig zijn met de computer. Maar zonder overleg lijkt het mij niet verstandig. Dus laat ik het even bij dit verhaaltje...

Veel plezier met de foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten