vrijdag 25 juli 2014

Het gezin Bakker

En vanmiddag was het gezin Bakker in de studio. Zij hebben twee kinderen, Liam van 3 en Tess van 1 jaar. De kindjes leken vandaag een deal te hebben gesloten met elkaar... we gaan gewoon niet doen wat ze vragen, oké...! haha... wat een heerlijke kinderen hoor echt waar. Maar wilden wij (lees, papa, mama en ik) rechts dan gingen zij links. Omgekeerd vragen hebben we ook geprobeerd, maar dat werkte niet. Ondanks dat is het mij echt wel gelukt om leuke foto's van de kinderen te schieten. Voor al van de kinderen afzonderlijk. Met zijn tweetjes ging ook nog wel, maar het hele gezin.... dat viel niet mee.

Op een bepaald moment heb ik de hulp van Patrick ingeroepen om even bellen te komen blazen en dat werkte!!! Hoera!! De kindjes werden er zo blij van en wij dus ook. Een super gezellige gezinsfoto is het dus geworden.
Jullie mogen even raden hoe de foto's eruit zien, want deze zullen alleen gedeeld worden met de vrienden van de familie Bakker op Facebook. Maar jullie kennen mijn werk, dus dat zit echt wel goed...

Papa en mama Bakker zitten denk ik lekker uit te puffen op de bank, zij hebben zich ondanks de lichte tegenwerking van de kindjes heel goed gedragen. Ze zijn geen een keer onrustig of ongeduldig geweest. Ze zijn niet boos geworden, hebben alleen zo nu en dan geprobeerd te corrigeren. Echt heel fijn dat ouders zo fijn mee doen tijdens een fotoshoot. Rust is namelijk het allerbelangrijkste als je kinderen fotografeert. En dan bedoel ik innerlijke rust, want ik ben altijd wel lichtelijk hysterisch en raar aan het doen hoor, dat kan ik niet ontkennen. ;)

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures



Geen opmerkingen:

Een reactie posten