donderdag 10 juli 2014

Groepsreportage familie de Feijter

Gisterenmiddag hadden we een grote groep in de studio. De familie de Feijter was aan de beurt. Oma heeft een fotoshoot cadeau gekregen en zoals ze zelf zei: "Als ik dan op de foto mag met mijn hele gezin dan wil ik wel bij in2pictures!". Hoe leuk is dat.
Een meisje uit het gezin, kleindochter Hailey had ik al een keertje mogen fotograferen.

Oma wist heel goed wat ze wilde en we zijn snel aan de slag gegaan met de gewenste combinaties. Op de eerste foto zien we de hele groep compleet. Daarna zijn we snel doorgegaan met alle denkbare andere combinaties. Voor kinderen is zo'n groepsreportage altijd best hectisch en onoverzichtelijk. Daarom heb ik toen ik er aan toe was een poging te wagen om de kindjes met elkaar op de foto te zetten, de ouders en grootouders eventjes weggestuurd (op twee na...). Dat geeft iets meer rust voor de kinderen. En ja... het is weer gelukt.

Tess en Finn zijn broer en zus en ontzettend lief, alleen Tess was niet zo heel erg lekker en dat is vooral voor haarzelf niet zo fijn, maar ze heeft zich er heel goed doorheen geslagen. Finn had er ongelofelijk veel zin in en wilde gelijk op de foto, dus hebben we dat ook maar snel gedaan!
Kleine Hailey had ik al vrij snel met mooie lach op de foto, met haar prachtige krullen en blauwe ogen is het niet moeilijk om een mooie foto van haar te schieten.

http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten