vrijdag 4 juli 2014

Boudoir shoot in bruidslingerie

Hoe leuk is dit dan... vanmiddag had ik een aanstaande bruid in de studio (even voor de duidelijkheid, eentje waarvan ik niet de bruidsreportage verzorg, dus jullie hoeven niet te raden wie het is). Zij wil haar man verrassen met een mooi cadeau en hoe stoer is het dan om een mooie foto van jezelf cadeau te geven. Eentje die heel mooi en stijlvol in de slaapkamer kan komen te hangen.

Ze wilde heel graag mooie foto's van haarzelf in haar bruidslingerie. En wat is er mooier dan dat, alles keurig bedekt, maar wel heel suggestief en met klasse. Dat is toch altijd nog mooier dan helemaal bloot vind ik zelf. Wauw, ik ben onder de indruk. We hebben dit gedaan in een mini-shoot, die eigenlijk toch stiekem aardig wat langer duurde dan een mini-shoot maar dat geeft niet, het was fantastisch.

Ik ga uiteraard helemaal niets verklappen en voor de dame op de foto. Je hoeft natuurlijk niet te reageren of te liken in dit bericht, anders zou je alsnog de verrassing verklappen. Veel plezier straks met de foto's.

http://www.in2pictures.nl/?p=mini-fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten