zondag 1 april 2012

Fotoshoot Feestje Angelique

Gisterenmiddag kwam Angelique uit Zuidland met 6 vriendinnen naar de studio. Een groot deel van de meiden had ik al een keer gezien tijdens het feestje van Marjon, zij waren dus al ervaren....

De vriendinnen zijn oud genoeg om zelf mooie make-up aan te brengen en konden allemaal heerlijk tutten. Het was zo relaxed en gezellig dat Angelique's moeder op een bepaald moment riep: "zo zo we mogen wel op schieten het is al half 6!!!!"
(feestje duurt tot 6 uur en er was nog geen foto gemaakt!!!!!).

Toen sloeg de ontspannen sfeer om in hectiek, opschieten, klaar staan, opletten en dat soort termen vlogen er door de studio. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar alle foto's zijn gemaakt en zelfs de gekke ronde hebben we nog gered. Om 6 uur maakte ik de laatste foto. En ze staan er nog fantastisch op ook! Nog nooit is het voorgekomen dat ik mij zo vergist had in de tijd....maar het komt uiteindelijk altijd goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten