zaterdag 28 april 2012

Fotoshoot Feestje Fleur

Fleur en haar vriendinnen zitten in groep 8 en volgend jaar gaan ze allemaal hun eigen weg. Een nieuwe school, nieuwe meiden en jongens in de klas, elkaar minder vaak zien, allemaal best heel spannend. Daarom des te leuker om nu nog even met alle vriendinnen op de foto te gaan. Dat zorgt dat de herinneringen altijd zullen blijven... Helaas was er 1 vriendin van Fleur niet bij, die kon vandaag niet aanwezig zijn. Maar met die vriendschap zit het vast ook wel goed. Wat een enthousiast meisje die Fleur, ze vroeg aan het einde van de fotoshoot spontaan om een applausje voor de fotograaf!! Nou als dat niet leuk is, dan weet ik het niet meer.... geweldig. Bedankt Fleur je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt. Ik vraag altijd aan het einde van de fotoshoot welke groepsfoto ze op de blog willen hebben, maar ik ben het alweer kwijt. Ik weet het niet meer... daarom maar allebei! Vinden jullie vast niet erg.

4 opmerkingen:

  1. Heeej Monique,

    Wat een super feestje!!! Foto's zijn super mooi geworden!! Leuk stukje heb je erbij geschreven!!Ik vond het erg leuk en gezellig!! Nog veel succes!!!

    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte bjoeties.
    En wat kunnen bjoeties ook lekker gek doen zeg!
    Bedankt voor alles!
    Groetjes, Jeanine (moeder Fleur)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ECHT TE GEK GISTEREN MIDDAG!!!!
    IK VOND HET ECHT HEEL ERG LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige meiden!
    Mooie foto's, ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes, Jacqueline (tante Fleur)

    BeantwoordenVerwijderen