zondag 22 april 2012

Fotoshoot Feestje Anne-Sophie en Chiara

Gisterenmiddag kwamen Anne-Sophie en Chiara helemaal vanuit Den Haag naar de studio om gezamenlijk hun verjaardag te vieren met hun vriendinnen. Heel veel mooie meiden bij elkaar, met allemaal prachtig en vooral heel veel en heel lang haar!

En natuurlijk moest er bij bijna iedereen krullen gedraaid worden. Dat is altijd zo heerlijk om te doen.... lekker optutten, haren mooi maken. Ook al ben ik bij lange na geen kapster of visagist ik heb er veel lol in. Natuurlijk wordt ik hierbij altijd geholpen door de begeleidende moeders, wat ook wel nodig is want anders zou ik het nooit redden in twee uur.

De meiden voelden zich echt wel even topmodel en ze staan er ook allemaal op als ware topmodellen. De keuze voor de groepsfoto was snel gemaakt. Het werd de zeer populaire liggende groepsfoto. Zie hier het resultaat:

3 opmerkingen:

  1. Ik vond het een supermiddag! En wat staan we er met z'n allen mooi op! Groetjes Izel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het zaterdag ook super leuk! Bedankt! Groetjes Anne-Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt nog voor het feestje!

    Xxx Renée

    BeantwoordenVerwijderen