zondag 15 april 2012

Fotoshoot feestje Marisa en Elisa

Marisa en Elisa vieren samen hun verjaardag, ze zijn goede vriendinnen. De meiden komen binnen en wanneer ik ze vraag om even om het hoekje te kijken om de nieuwe in2pictures make-up studio te bekijken breekt er een soort van hysterie los.... De oe's en aaa's en "vet" en "wauw" vliegen om mijn oren, zo lang dat ik er kippenvel van krijg.

Het is zo fijn dat het niet alleen precies is wat ik wilde, maar ook dat de meiden het fantastisch vinden, voor hen heb ik het tenslotte allemaal gedaan. Daarna mogen ze doorlopen naar de fotostudio en daar begint het hele tafereel gewoon weer helemaal opnieuw. Heerlijk!

De meiden zijn heel sociaal en aardig voor elkaar. Ze passen alles of hebben een tas vol kleding bij zich waaruit ze de mooiste creaties toveren. Daarna lekker opmaken en haren in model brengen en na een poosje zijn ze klaar voor de glamourshoot. Prachtig zijn ze.... maar gek doen, dat konden ze ook heel goed! Er was nog even discussie over de keuze van de groepsfoto die online zou komen, maar uiteindelijk is het de glamourfoto geworden.

1 opmerking: