vrijdag 27 april 2012

Keano

Keano, Keano, wat moet ik ervan zeggen. De foto's spreken voor zich. Hij is zo'n ontzettend heerlijk mannetje... stoer, lief, speelt graag, kan ontzettend ondeugend kijken, maar luistert heel goed naar zijn mama.... Dat is Keano in een notendop. En dan moet ik een foto kiezen voor op mijn blog.... dat was makkelijker gezegd dan gedaan, jeetje wat een fotogeniek mannetje zeg. Zoveel leuke foto's zag zo ik snel even voorbij komen. De foto bij de blauwe stoel was snel gekozen, die is gewoon zo leuk omdat het een foto is die je niet zomaar over kan doen, dit is weer zo'n heerlijk moment dat er gewoon is en wanneer je dan op tijd klikt dan krijg je dit... heerlijk die blik, dat wijzende vingertje. De andere foto heb ik willekeurig gekozen, ik had nog een stuk of 10 foto's die ik wel wilde plaatsen, maar ja, dat gaat nou eenmaal niet. Kijk en geniet van kleine Keano.

1 opmerking:

  1. Ohh gaaf zeg!! Ben zo benieuwd naar de rest van de foto's.
    Gr. Paulien

    BeantwoordenVerwijderen