vrijdag 30 maart 2012

Kleine Alydah

Oh jee, ik ben verliefd.... kijk naar die oogjes, om in te verdrinken!
Wat een prachtig mooi klein meisje had ik vandaag in de studio. Ze is pas 14 maanden oud, maar zo'n prachtig en wijs poppetje.
Haar mama Abbey en haar vader Milroy waren er bij om haar te begeleiden. Wat deden ze het goed, ze lieten haar rustig gaan zonder in de stress te schieten en Alydah vond mij ook zomaar aardig, dat is altijd een fijn begin.

Alydah deed wat ze wilde en hield niet zo van dingetjes op haar hoofd, maar ja, je kan niet alles hebben. Haar ouders hebben speciaal voor haar een traditioneel Surinaams kostuumpje laten maken en dat stond haar zooooo schattig. Maar dat hoofddekseltje... dat moest snel af.

Ik heb de ouders beloofd om 1 foto van Alydah alvast online te zetten, maar ja, hoe moet ik hier nou uit kiezen. En er is nog veeeel meer.... mama zei, je kiest toch wel een leuke hè!

1 opmerking:

  1. Lieve Monique,

    Ohwww wat zijn de foto's prachtig!!!!!
    We kunnen niet wachten om de rest te kunnen bekijken!
    Het was echt super, zoals u Alydah op haar gemak liet voelen, geweldig gewoon!
    Wij komen zeker terug!

    Veel liefs,
    Alydah, Milroy en Abbey

    BeantwoordenVerwijderen