donderdag 12 april 2012

Marianela in het ziekenhuis...

Marianela heeft begin dit jaar al een afspraak gemaakt voor 17 februari. Ze wil heel graag haar zwangerschap vast laten leggen.
Deze afspraak kon niet door gaan omdat ze naar het ziekenhuis moest. Een week of twee geleden stuurde ze mij weer een berichtje, ze was thuis en wilde snel een afspraak maken. Dus maakten we een afspraak voor aan het einde van die week.

Maar helaas weer werd ze in het ziekenhuis opgenomen en deze keer mag ze ook niet meer weg. Ze is nu 30 weken in verwachting en wil dolgraag haar buik op de foto laten zetten. Juist nu, want dit is haar vijfde en misschien wel laatste kindje. Ze stuurde mij een berichtje met de vraag of het misschien mogelijk zou zijn dat ik naar het ziekenhuis zou komen. Ik zei meteen "ja" en durfde de uitdaging wel aan.

Het was voor mij ook voor het eerst om op zo'n bijzondere locatie te fotograferen. Maar ik vond al snel een net hagelwit gestuukt trappenhuis, met mooie ramen erboven. Dat is het voordeel van een ziekenhuis in verbouwing. Daar hebben we een serie foto's geschoten en ik moet zeggen, het was fantastisch. Heel bijzonder en wat een rustige prachtige mama.... want zo'n mooie rond streeploos buikje.... poeh... ongelofelijk dat dit haar vijfde kindje wordt....

Marianela ik vond het een voorrecht je te mogen ontmoeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten