dinsdag 10 april 2012

Shnu en Karwan

Shnu en Karwan komen uit Leiden en zijn op 6 mei uitgerekend. Shnu heeft een prachtig bescheiden buikje en is er trots op. Ze voelt zich prima en ziet er ook goed uit.

Grappig is dat ze aangaf eigenlijk alleen haar buik op de foto te willen. Ze vind zichzelf niet zo fotogeniek, maar ja, om nou alleen maar buikfoto's te hebben.... het is toch ook wel leuk om te zien welk gezicht er bij de buik hoort. Juist daarom, Shnu, heb ik deze twee foto's gekozen. De eerste is een schattige foto van je buik met de twee superleuke schoentjes en sokje. En toch ook eentje waar je gezicht ook op staat. Ik vind je houding en blik op deze foto hartstikke mooi.... en ik ben benieuwd wat je er zelf van vind.

Shnu had ook nog haar zus meegenomen, prachtig om te zien twee zussen die duidelijk heel veel van elkaar houden!

2 opmerkingen:

  1. Hey Monique,

    Die buikfoto is beeldig geworden, en het was mega gezellig vandaag, maaaaar vind mezelf nog steeds niet echt fotogeniek erop staan hahaha!!!
    Ben benieuwd naar de rest van de foto's, kan niet wachten!

    Lieve groetjes,
    Shnu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... ik had dat wel een beetje verwacht...! Maar ik vind je prachtig. En er zijn nog meer foto's waar ik je echt mooi op vind staan. Maar daar mag je nog even op wachten....

    Ik vond het ook erg leuk om jullie te ontmoeten!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen