maandag 1 juni 2020

Newborn Mila

Yessssss!!! Het is 1 juni en dat betekent versoepeling van de Corona regels. Vanaf nu mag ik weer in mijn studio fotograferen, maar let op, wel alleen mensen uit één huishouden.

De komende weken krijgen newbornreportages voorrang op alle andere fotoshoots. Dus is je kindje in Corona tijd geboren en heb je daardoor je newbornshoot gemist?? Reserveer dan nu snel alsnog een mooie fotoshoot. Want baby's fotograferen kan echt niet alleen maar in de eerste maand hoor, baby's blijven leuk en prima te fotograferen. Alleen de houdingen van de baby veranderen met de week en daar pas ik mij graag op aan.

Dussssss.... wil je net als Denise en Maarten, mooie nieuwe gezinsfoto's en schattige broer-zus of alleen babyfoto's, ga dan snel naar mijn website:
https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/
https://www.facebook.com/in2pictures/

Ik geniet weer heerlijk van dit soort momentjes... genieten jullie vanaf nu weer met mij mee??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten