zaterdag 13 juni 2020

Familie Kievit

Toen ik nog niet zo lang als fotograaf aan het werk was toen fotografeerde ik dit gezin voor het eerst. Nu jaren later werd het tijd voor een nieuwe sessie. Die stond eigenlijk al ergens in oktober, alleen kregen we de agenda's toen niet op elkaar afgestemd, dus werd het de meivakantie, maar ja.... corona... uiteindelijk werd de fotoshoot verplaatst naar bij hen thuis in de tuin, maar toen ging ineens heel hard stormen en moesten we de shoot weer verplaatsen.

Gisteren hing het er alweer om, we hadden om half 4 afgesproken en om 4 uur zou het gaan regenen. Gelukkig was ik er een kwartier eerder en waren we ruim voor de buien klaar. Maar effies hoor.... die tuin!!!! Niet normaal zo mooi en groot. De tuin bestaat uit zo'n 4 a 5 verschillende delen die allemaal anders, maar allemaal prachtig zijn. Een automatische grasmaaier zorgt ervoor dat het gras keurig blijft en het uitzicht is ronduit prachtig. Misschien was dit keer de keuze om niet de studio in te gaan nog wel veel leuker vanwege de geweldige locatie.

Wat een genot! De foto's zijn ook zo leuk en vrolijk geworden. Vooral toen ik de hond en de varkens erbij ging betrekken werd het wel erg gezellig. Toos en Gijs (als ik het goed heb) vonden mijn aanwezig in hun weide wel erg interessant. Ze kwamen dus beide met hun schat ik 100 kg schoon aan de haak in volle vaart op mij afrennen. Gelukkig stopten ze op tijd, lekkere toetjes hoor!!

Wat een leuke en gezellige shoot was dit, leuk ook om jullie weer even te zien na zo'n lange tijd.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/?ref=bookmarks




Geen opmerkingen:

Een reactie posten