dinsdag 9 juni 2020

Nola 5 jaar

De afspraak is een aantal keer verzet vanwege de omstandigheden, maar nu kon hij afgelopen zaterdag eindelijk door gaan. Nola kwam binnen met een cadeautje. Meteen bij binnenkomst stond haar mondje niet stil, ze hield het cadeautje omhoog zei: Hmmmm... is hier iemand die zo heet?? (Mijn naam stond in grote letters op het inpakpapiertje). Ik speel dat spelletje natuurlijk graag mee, dus ik kreeg een geweldig lief knutselwerkje met -wat ik dacht- hartjes erop, maar dat waren het niet. Er zat een hele gedachte achter die ik weer even vergeten ben... sorry Nola, maar we hebben ook zo veel gekletst dat ik het even niet meer weet.
Nola is een ongelofelijk knap, lief en energiek meisje. Ze heeft ook een heeeeerlijke fantasie en kan ter plekke hele verhalen bedenken. Wat heerlijk als je zo onbevangen bent en je zonder aarzelen of twijfel of ongemak gewoon op commando een sprookje vertelt, zomaar uit je hoofd. Dat is toch bijzonder!! Ze heeft geschommeld terwijl dat niet echt kon, ze heeft met mijn hertje geknuffeld. Maar ze was echt heel erg fan van het kooitje met mijn vogeltje. Daar had ze een innige band mee en die wilde ze eigenlijk op iedere foto er wel bij hebben. Ik beloofde haar om van een van de foto's een echte sprookjesfoto te maken. Dus bij deze, ben ik even helemaal los gegaan met photoshop... lekker over de top maar zo heerlijk om weer te doen. Natuurlijk met vogeltjes...
Heeft jouw kindje ook zijn/haar verjaardag niet goed kunnen vieren en wil je hem of haar ook in het zonnetje zetten? Maak dan een afspraak voor een leuke fotoshoot! Een herinnering voor altijd.

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten