zaterdag 13 juni 2020

Newborn aan huis bij Kris

Gisteren mocht ik opnieuw een Newborn shoot doen bij Angelina en Ronald. In 2016 deed ik dat voor de toen pasgeboren Madé en nu is hun tweede kindje, zoontje Kris geboren.

Madé is ontzettend lief voor haar broertje, maar moet nog wel een beetje wennen. Dat is natuurlijk niet zo gek omdat hij gisteren pas zes dagen jong was. Zo af en toe kwam ze er even bij en nam ik de kans waar. Op commando dingetjes doen dat werkte niet (bij welk kind wel trouwens), dus hebben we haar maar zoveel mogelijk gelaten en af en toe wat gevraagd en dat deed ze hartstikke goed met een paar hele lieve foto's tot gevolg. De foto waarop ze samen liggen daar had ze haar broertje net haar eigen knuffeltje gegeven! Dat is toch super schattig!!

Tijdens de Newbornshoot van Madé schoot ik een foto van haar op hun eigen poefje. Dat poefje was er nog steeds en ook het kleedje waarop zij lag was er nog. Dus deze foto hebben we in spiegelbeeld herhaalt met Kris, zonder problemen bleef hij heerlijk liggen. Kris was sowieso heel rustig en makkelijk. Zolang hij tussendoor even kon drinken bij mama vond hij alles best. Ik heb hele lieve foto's hem kunnen schieten. Het leuke van een fotoshoot thuis doen is dat je de sfeer van je huis meteen in de foto's hebt. Het huis van Angelina en Ronald is ook heel rustig en sereen en dat zie je terug in de beelden. Heerlijk om in zo'n fijn huis te kunnen werken.

Ontzettend leuk dat ik dit weer voor jullie mocht doen!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten