zaterdag 6 juni 2020

Baby Liam

Vanochtend mocht ik zo'n leuk gezin fotograferen. Zij stonden niet voor het eerst voor mijn camera, maar wel voor het eerst met zoontje Liam. Hij werd geboren in de Corona tijd en een newbornshoot zat er daarom niet in.
Nu is hij dus al ietsje groter maar zeker niet minder schattig. Het leuke van iets oudere baby's is dat je soms een klein lachje kunt toveren, hoe leuk is het dan als dat nog lukt ook.
Liam zijn grote broer mocht ik ook fotograferen als baby en is nu een heerlijke peuter van twee jaar. Hij kwam met een kleine driftige scene binnen, want hij had geen idee wat de bedoeling was. Maar dat was binnen een paar minuten over. Hij ging heerlijk spelen en wat nou zo schattig is, hij is zoooooo dol op zijn babybroertje dat hij niet kan stoppen met knuffelen. Normaal gesproken ben ik blij als het een keertje lukt als een ouder broertje een kusje geeft aan de baby, maar van Glen heb ik tig kusjes foto's waarvan ik dit wel een van de schattigste vond. Zo lief vind ik dat, zeker omdat Glen nog niet zo oud is.

Maar ook zijn ouders worden niet vergeten, want als ik hen erbij roep voor een gezinsfoto, slaat hij helemaal uit zichzelf zijn kleine armpjes om de nek van papa en mama en trekt ze naar hem toe. Ik zeg KLIK en je hebt dé liefst familiefoto ooit.... zo echt, zo oprecht en onmogelijk dat dit geposeerd is. Kleine Liam is intussen in slaap gevallen, iets wat je dan weer eerder bij pasgeboren baby's verwacht, maar zo zie je maar, een babyshoot met een ietsje oudere baby is prima te doen!! En super schattig bovendien!

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten