zaterdag 27 juni 2020

Het gezin van Angela en Sander

4 jaar geleden was de trouwdag van Angela en Sander en ik mocht de fotograaf zijn. Het was een fantastisch mooie dag die ik van 's ochtends tot 's avonds heb meegemaakt. Hun dochters Liva en Eden waren toen hele kleine meisjes maar nu zijn ze beide een stuk groter, tanden worden gewisseld, ze sporten lekker en luisteren echt super goed (in ieder geval bij in de studio zeer zeker!! Of dat thuis ook altijd het geval is dat durf ik niet uit te spreken). Het fotograferen ging ook vandaag weer super goed en erg makkelijk.

Om Sander en Angela moest ik een beetje lachen, want ze zeiden beide; oh ja... we willen niet zoenend op de foto hoor en keken daar een beetje bij alsof het vies was. Ik dacht huh... wat zit hier achter. Maar wat blijkt op alle foto's die thuis hangen en op 80% van de trouwfoto's daar staan ze zoenend op. En hoe komt dat? Nou, omdat deze twee nu eenmaal heel erg gek op elkaar zijn. Het bewijs is vandaag ter plekke geleverd. Ze keken elkaar even aan voor de foto en toen moesten ze zich bedwingen om niet te zoenen en spraken dat ook uit! En dat vind ik mooi.... dat je elkaar in de ogen kijkt en meteen de neiging hebt om de ander een kus te geven. Zo'n klein simpel gebaar vol liefde! De uitleg was dus heel anders als wat je dan in eerste instantie denkt.

Heerlijk om weer zo'n fijne shoot te mogen doen! Er zijn weer mooie herinneringen gemaakt en vastgelegd.

https://www.in2pictures.nl/c-4703438/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten