donderdag 22 november 2018

Combi2- Soenita-Peter-Zyenna en Kenzo

Voor de tweede keer dit jaar mocht ik het gezin van Soenita en Peter fotograferen. Zij boekten namelijk de combireportage bij mij. In augustus fotografeerde ik de zwangerschap van Soenita. Kunnen jullie je nog herinneren die mooie engelachtige foto van Zyenna die met de buik van haar moeder kroelt??

Dit keer waren ze terug en nu met z'n vieren. Op 21 september werd Kenzo geboren! Vanwege de lichamelijke gevolgen na de bevalling hebben ze de babyreportage iets later gedaan dan ze in eerste instantie van plan waren. Kenzo was gisteren precies twee maanden oud. Uiteraard is dat bij in2pictures.nl fotografie helemaal geen enkel probleem. Newborn reportages hoeven echt niet in de eerste twee weken geschoten te worden, baby's zijn in mijn optiek namelijk altijd leuk ongeacht de leeftijd.

Kenzo was alleen niet zo lekker helaas, waardoor ik even dacht dat we de shoot toch moesten uitstellen. Hij was een beetje aan het mopperen, maar ondanks dat konden we toch nog hele fijne foto's schieten van het gezin. Uiteindelijk viel hij zelfs nog even in slaap, wat ook weer van die fijne  plaatjes opleverde. Heerlijk die lekkere baby-spek-rolletjes, daar kan ik enorm van genieten. En dan die ongelofelijk knappe zus Zyenna erbij, die maakt van iedere foto een plaatje. Zo fijn om te zien hoe zij op haar gemak was in de studio. De eerste keer was even wennen, maar gisteren was ze totaal relaxt.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten