dinsdag 20 november 2018

Combi 1 - Cathy

Afgelopen zaterdag mocht ik dan eindelijk echt Cathy fotograferen. Ik zeg erbij "echt", omdat ik twee weken terug een nep-afspraak met Cathy had. Haar familie had namelijk in het diepste geheim een baby shower voor haar georganiseerd en ik was het alibi. Zij dacht dus dat ze naar mij zou komen voor een fotoshoot en nu hoorde ik dat ze echt heel erg teleurgesteld was dat dat niet zo was op dat moment. Ook de mededeling dat de echte afspraak ook al gepland stond kwam niet aan. Ze was een beetje van de kaart door de plotseling heel andere dag dan dat ze gedacht had. Ze was natuurlijk wel ontzettend blij met alle aandacht van haar vrienden en familie, maar ze moest wel even flink schakelen.

Zaterdag heb ik het goed gemaakt met haar. Ze was er dan ook helemaal klaar voor. Ze wist precies wat ze wilde en genoot echt van iedere minuut. Ze is er zo klaar voor om moeder te worden, ze straalt en is zo blij met haar lichaam.

Ik fotografeerde Cathy voor het eerst toen ze zestien werd. Ook toen werd ze verrast door haar familie met haar fotoshoot. Ik schoot toen van haar een foto in het wit liggend op een wit bontkleedje.  Nu hebben we die foto overgemaakt alleen nu met haar prachtige babybuik! De volgende keer maken we deze foto nog een keer, maar dan met haar kleine meisje in de armen. Ik kan niet wachten.

Lieve Cathy, ik heb genoten van de fotoshoot!! Geniet nog van je zwangerschap en tot in januari.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten