zaterdag 3 november 2018

Labrador pup Flynn

MEET FLYNN!!

Toen ik op facebook zag dat mijn voormalig buurmeisje Chantal een puppy zou krijgen toen heb ik haar meteen een bericht gestuurd. Ik zei, Chantal, het maakt mij niet uit waar en hoe je het doet, maar je moet echt foto's laten maken van je hondje als je hem net hebt. Hij verandert zo snel en dit wil je gewoon voor altijd vasthouden.

En gelukkig koos ze dan ook nog mij uit om die foto's te maken! Oh, ik ben zo dol op puppy's. Mensen durven het vaak niet aan omdat ze nog zo onstuimig zijn, maar niets is onmogelijk hoor! Maar deze hond Flynn, is wel echt een hele speciale. Hij is twee keer op cursus geweest maar hij luistert zo ontzettend goed. Natuurlijk is hij speels, zo ging hij helemaal totaal los op die page wc-rol, die ik nog even snel ben gaan kopen. Geweldig toch! En ook de grote kluif daar wist hij wel raad mee.

Hij is nog maar zo mini, dat zie heel goed op die foto met die ene zeepbel. De verhouding van die bel en hij zeggen gewoon alles. Maar het toppunt was wel het slotstuk. Chantal en Toby hoopten dat Flynn nog in slaap zou vallen en na een poosje proberen werd hij slaperig en voordat hij in een diepe slaap viel legden wij hem in een houten kratje. En ja hoor, hij viel in slaap en wel zo diep dat we alles met hem konden doen. Als allerlaatste draaide ik hem op zijn rug met zijn oortjes omhoog en hij sliep gewoon door. Oh, ik werd er week in mijn benen van. Wat een snoepje zeg!! Heeeeeeerlijk! Geef mij elke dag zo'n hondje om te fotograferen. Maar echt mensen, doe dit als je een puppy krijgt!! Het kan makkelijk en het is zoooo leuk om te hebben. Maar goed oordeel zelf maar...

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten