zaterdag 1 december 2018

Chloe - prijs 10 jaar bestaan Kiddooz

Een poos geleden bestond Kinderdagverblijf Kiddoozz 10 jaar en aangezien ik veel binding heb met de dames die bij Kiddoozz werken heb ik voor die gelegenheid een minifotoshoot beschikbaar gesteld.

Vandaag kwam het gezin Woo naar mijn studio met in de hand de cadeaubon! Hun prachtige dochtertje Chloe had een mooie roze met blauwe jurk aan en papa en mama hadden mooie donkerblauwe kleding aan. Hierdoor viel Chloe goed op op de foto's, wat precies de bedoeling was.

Door de zomerse uitstraling van het jurkje en de keuze van de achtergrond ben ik op zoek gegaan naar bijpassende accessoires die Chloe leuk zou vinden en al vrij snel kwamen we op bloemen! Chloe houdt van bloemen, we verzamelden alles wat we konden vinden en op een bepaald moment leek het wel alsof ze haar eigen bloemenstalletje had. Ze had het prima naar haar zin. Toen ik ook nog een klein vogeltje in een kooitje haalde was het feest compleet. Een vogeltje in een kooitje was toch wat zielig dus mocht het vogeltje op het bloementakje zitten. Chloe vond het betoverend... en dat is mooi te zien op deze foto.

Toen ik na het kiezen van de foto's zei, oh kijk... het vogeltje zit er nog, hij is nog niet weggevlogen, zei ze; die is gewoon nep joh! Haha... heerlijk toch, kinderen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten