vrijdag 16 november 2018

Babytime bij SKS Alles Kids in Spijkenisse

Voor de vijfde keer mochten wij deelnemen aan het Babytime event van SKS Alles Kids in Spijkenisse. Vorige week donderdagavond waren wij aanwezig om zwangere vrouwen van informatie te voorzien over onze fotoshoots en om ze - indien gewenst - te fotograferen.

Het was weer heel erg gezellig en we hebben aardig wat vrouwen gesproken en ook een aantal van hen mogen fotograferen. We kunnen niet wachten om er volgend jaar weer bij te zijn!

Ik mocht van een aantal vrouwen een voorproefje op Facebook plaatsen, dus kijk en geniet mee van deze stralende zwangere vrouwen en hun partners/vriendinnen/moeders/schoonmoeders/tantes....

Iedereen heeft vandaag zijn foto's gemaild gekregen. De mail die jullie ontvangen komt via wetransfer.com dus niet rechtstreeks van mijn emailadres. Mocht je niets in je mailbox hebben, check dan eerst even de map ongewenste mail. Zitten ze daar ook niet in, mail mij dan even. Van een enkeling krijg ik de mail steeds terug, omdat ik iets verkeerd doe met het email adres.

Willen jullie alle informatie die ik jullie gegeven heb nog eens doorkijken? Check dan mijn website:
https://www.in2pictures.nl
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten