zaterdag 3 november 2018

Nola en Noud

Gisteren mocht ik nog een tweede pasgeboren baby fotograferen want Noud (wel bekend van zijn leuke kleurrijke fotoshoots) heeft een heel klein minizusje gekregen! En ze heet Nola.

Nola is een regelrechte kopie van haar grote broer en dus een prachtig mooi kindje. Noud is gek op zijn zusje en kust en knuffelt er op los. Hij is zo ongelofelijk lief en doet precies (en meer nog) wat ik graag zou willen, zonder dat ik het echt hoef te vragen. Dat is op zich ook niet zo gek aangezien hij al voor de 13e keer door mij gefotografeerd wordt!

Noud wil graag in zijn superman pak op de foto met zijn zusje in haar superwoman jurkje, net als op het geboortekaartje. Nou dat kan natuurlijk! De pose hoe Noud zit had ik niet bedacht, ik wilde het eigenlijk anders, maar toen hij zo ging zitten met zijn beentjes onder het bedje en zijn lieve blik naar zijn zusje wist ik dat het goed zat. Die foto ga ik niet meer overtreffen!

Nola was de hele fotoshoot door heel rustig en makkelijk, waardoor het voor mij makkelijk werken was. Thanks dat ik ook dit mooie wondertje weer mocht vastleggen!!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten